Pàgines

dissabte, 25 d’octubre del 2014

Descripció d'una companya

El professor de COED, ens va proposar fer una descripció d'una companya.

Jo vaig descriure a la meva companya Maria Vergés. Aqui us deixo la meva descripció.


La Maria té vint anys i té una germana amb la que es porta molt bé. Igual que jo va fer batxillerat,després va fer el cicle formatiu de grau superior en tècnic d’educació infantil i ara està estudiant Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Esport i de l’Educació de Blanquerna de la universitat Ramon Llull de Barcelona. Cada dia fa una hora i mitja de viatge per venir a estudiar ja que viu en un poble, Parets del Vallés, on viu des dels tres anyets.  
És una noia primeta i esvelta. Té la cara allargadeta amb les faccions finetes que li fan una careta dolça. Té els ulls grans i marrons i un nas no gaire gran. Té una boca ni molt gran ni molt petita i unes dents ben blanquetes. Té el cabell llarg i castany i normalment el porta sense recollir deixant la seva llarga cabellera solta.

Té un caràcter molt bo i ara us ho diré el perquè: És una persona alegre, divertida i passa la major part del dia amb un somriure a la cara. És molt treballadora i transmet molta confiança per poder explicar-li qualsevol cosa que t’angoixi, que ella tindrà aquelles paraules que et faran sentir una miqueta millor. Té un to de veu fluixet i pausat  que et transmet pau i tranquil·litat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada